• 0 (482) 213-2539
  • info@babaoglu.com.tr
  • Sektörde 29. yılımız..

Tegsoft Çağrı Merkezleri Sistemleri

Tegsoft Çağrı Merkezleri Sistemleri

Tegsoft Çağrı Merkezleri Sistemleri

26 Åžubat 2021, 23:3716790
 
 

MÜÅžTERÄ° DENEYÄ°MÄ°

Mevcut ve potansiyel müÅŸterilerinle en iyi iletiÅŸimi saÄŸla

MüÅŸterilerin için fark yaratan temel ÅŸey ne olmalı? Cevap çok basit: Deneyim. Çünkü biliyoruz ki hızla deÄŸiÅŸmekte olan dijital dünyada fiyat ve ürün, müÅŸteri sadakati için asla yeterli deÄŸil.
İşte bu bizi rakiplerimizden ayırıyor.
Mevcut ve potansiyel müÅŸterilerine en iyi baÄŸlantı seçenekleri ve en memnun edici müÅŸteri deneyimini sunmak için Tegsoft ÇaÄŸrı Merkezi Platformu Çözümleri ile tanış!

Mevcut ve potansiyel müÅŸterilerinle en iyi iletiÅŸimi saÄŸla
“Dinlemeye istekliysen, veriler seninle konuÅŸur.”

RAPORLAMA VE ANALÄ°Z

“Dinlemeye istekliysen, veriler seninle konuÅŸur.”

 – Jim Bergeson –

ÇaÄŸrı Merkezi Platformun hakkındaki detaylı bilgiye, Tegsoft’un detaylı raporlama ve analiz araçlarıyla kolaylıkla ulaÅŸabileceksin.

ÇaÄŸrı Merkezinin performansını ve verimliliÄŸini artırmak, müÅŸteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmak için Tegsoft Çözümleri ile hemen tanışmalısın.
ÇaÄŸrı Merkezi Platformu Raporlama & Analiz sonuçları ile neler yapıyorsun?

  • Problemleri tespit ediyorsun,
  • Maliyetlerini düÅŸürebiliyorsun,
  • Hizmet kaliteni yükseltebilirsin,
  • Temsilcilerinin performanslarını ölçerek onların motivasyonlarını artırıyorsun!

ÇAÄžRI MERKEZÄ° YÖNETÄ°MÄ°

Hepsi bir arada çözümlerimizle en iyi deneyimi yaÅŸa

Neler yapıyoruz?

    • Ä°letiÅŸim dünyasındaki trendleri yakından takip ediyoruz.
    • Sürekli geliÅŸen ve deÄŸiÅŸen ortamlardaki yenilikleri yakalayarak

seni bir bir adım önde tutmaya çalışıyoruz.

Hepsi bir arada çözümlerimizle en iyi deneyimi yaÅŸa
Tegsoft Cloud ile iÅŸin güvence altında

HER ÅžEY ‘BULUT’TA

Tegsoft Cloud ile iÅŸin güvence altında


2+2=4: ÇaÄŸrı Merkezi Platformunun yüksek hacimli çaÄŸrı trafiÄŸini, yalnızca gerçek bir kurumsal bulut mimarisi kaldırabilir.

Tegsoft, Çözümleri’ni IBM Cloud üzerine inÅŸa eder. Bunun sonucu olarak; esnek iÅŸ gücü imkânları, üstün entegrasyon yetenekleri ve müÅŸteri memnuniyeti hedeflerin doÄŸrultusunda  yeni seçenekler sunar.

 

Entegrasyonlar

Tegsoft WebChat ile artık Facebook Messenger & Whatsapp aramalarını yanıtlayabilirsin!

 

 

Åžimdi Ä°ndirin

Tegsoft Telescope Uygulaması

Tegsoft Telescope, Tegsoft ÇaÄŸrı Merkezi kullanıcıları için tasarlanmış, gerçek zamanlı arama takibi saÄŸlayan, kullanımı kolay bir mobil uygulamadır. Tegsoft Telescope, ÇaÄŸrı Merkezi’nin mevcut durumunu herhangi bir zaman ve yer sınırlaması olmadan takip edilmesini saÄŸlar. ÇaÄŸrı Merkezi sistemi için çaÄŸrı trafiÄŸini izlemesi amaçlanmıştır.

Ä°ndir

App Store

Edin

Google Play

 

Neden Tegsoft'u Seçmelisin?

Omnichannel MüÅŸteri YolculuÄŸu
Omnichannel MüÅŸteri YolculuÄŸu

Tüm iletiÅŸim ihtiyaçlarını ses, webchat, email, mesajlaÅŸma uygulamaları ve sosyal medya kanalları aracılığıyla karşılıyoruz. Ä°yi tasarlanmış bir müÅŸteri yolculuÄŸu için, ileri düzey CRM, aktivite ve ihtiyaç gereklilikleri yönetimi gibi tüm araçları kullanıyoruz.

Entegrasyon Olanakları
Entegrasyon Olanakları

Verinin gücünü biliyoruz ve herhangi bir 3. parti yazılım entegrasyonu için çok çeÅŸitli açık API'ler saÄŸlıyoruz.

Ayrıca Salesforce, Whatsapp, Microsoft Dynamics, Zendesk, ve Sap ile hazır entegrasyonlarımız mevcuttur.

Yenilik Tutkusu
Yenilik Tutkusu

Biz yenilik için çok tutkulu bir ekibiz ve bunu müÅŸterilerimiz ile yapmaktan gurur duyuyoruz.

Ä°ÅŸ birlikteliÄŸi bizim için vazgeçilmezdir.
Ä°ÅŸ birlikteliÄŸi bizim için vazgeçilmezdir.

ÇaÄŸrı Merkezleri iÅŸleten firmalar sadece mükemmel hizmetlere ihtiyaç duymazlar, aynı zamanda birlikte çalışabilecekleri iÅŸ ortakları da isterler. Fikir önerileri ve çözüm oluÅŸturma bu ortaklıklar için çok önemlidir. Tüm Tegsoft ürünleri, pazara eÄŸitimli ve deneyimli iÅŸ ortakları ile sunulur.

Yazılım ve iletiÅŸim dünyasında bir köprü
Yazılım ve iletiÅŸim dünyasında bir köprü

Telekomünikasyon ihtiyaçlarını yönetmede en iyi yazılım aracıdır ve ayrıca telekomünikasyon ÅŸirketinin yüksek trafik ve yazılım entegrasyonlarını yönetmede de en iyisidir. Bu ikisinin çalışabilmesi için Tegsoft esnek ve güvenilir bir telekomünikasyon ürünüdür.

En son teknolojileri kullanıyoruz.
En son teknolojileri kullanıyoruz.

Tüm Tegsoft ürünleri en son teknolojiyle geliÅŸtirilmiÅŸtir. Donanımdan bağımsız, yüksek kapasiteli ve kaliteyi karşılamak için Tegsoft veritabanı olarak IBM DB2, iÅŸletim sistemi olarak CentOS ve yazılım geliÅŸtirme için Java’yı kullanmaktadır. Tegsoft bulut, gerçek bir kurumsal bulut platformu olan IBM Bulut altyapısıyla kullanılmaktadır.

Dakikalar içinde Hazır!
Dakikalar içinde Hazır!

Bulut platformumuz önceden endüstrine özelleÅŸtirilmiÅŸ bir ÅŸekilde gelmektedir. Bu yüzden 20 dakikadan daha kısa sürede  kullanıma hazır olabilir.

Sizin dilinizi konuÅŸuyoruz
Sizin dilinizi konuÅŸuyoruz

Tegsoft 15 ülkede kullanılıyor ve yerel dil desteÄŸi de var.  Varsayılan olarak, Tegsoft ürünlerine destek vermek için 25 farklı dile sahiptir.

Sınırımız gökyüzüdür. Tek bir MüÅŸteri Temsilcisi’nden binlercesine
Sınırımız gökyüzüdür. Tek bir MüÅŸteri Temsilcisi’nden binlercesine

Tegsoft, tüm ürün aileleri için aynı arayüze sahiptir. Tek bir sunucu üzerinden 1 MüÅŸteri Temsilcisi’nden binlercesine kadar destekler. Tegsoft bulut neredeyse sınırsızdır ve tüm iletiÅŸim ihtiyaçlarını karşılar!

WhatsApp